04.6.

Citav dan ju nisam vidio,mislim uzivo Vidjeli smo se na skajpu ii imali tako divnu ideju za sutra kad se vidimo,stan,vocna salata,neki romanticni film i nas dvoje.Ali eto cuda,nekako nam se zeznulo da ne mozemo u stan ici zbog nekih glupih izmjena ko radi prvu a ko drugu smjenu Ali nadam se da cemo  ici autom bar onako 2-3 sata samo nas dvoje u autu,sami,lagana muzika i neki fin sladoled 🙂 koji cemo morati placati popola,jer ona nece drugacije.Nema sanse da ce me pustiti da ja kupim 😮
I jos samo zelim da sitra vece pada kisa ali onako bas jako,da po krovu auta cujemo kapi kako udaraju 😉
Cao pisem vam sutra kako nam je bilo 😉
Najvise "N<3"

neko_drugi
Ako te ikad izgubim,obecaj mi jedno.Neces se dati nekom sarlatanu sto te ne zasluzuje.Pogotovo ne radi to meni u inat.Ako vec pozelis terati inat,onda meni u inat budi sretna...

Komentariši